En liten update!

I form av en uber skoj lista ;)

VISSTE NI

att jag vill - vara miljonär
att jag har - ett stort födelsemärke på min kropp
att min senaste kyss - var igår...
att jag lyssnar mycket på - människor som har ngt vettigt att säga
att jag funderar på - alldeles för mkt....
att jag pratar – väldigt fort ibland
att jag inte gillar – att känna mig stressad o hungrig
att min första riktiga kyss – var för många herrans år sedan, usch jag börjar bli gammal :p
att jag avskyr när folk snackar - skit om andra som de inte vågar säga till personen i fråga
att kärlek är –  det bästa som finns!!!!
att jag gillar – att bli pussad på av min Fin <3
att jag alltid kommer att – vara kort....
att jag är förälskad i – min Fin <3
att sist jag grät var – en vecka sen, livet är orättvist....
att min mobiltelefon är – riktigt sjuk....
att när jag vaknar på morgonen – vill jag bara ligga kvar o sova o mysa....
att innan jag går och lägger mig – sätter jag nu för tiden alarm på mobilen...
att idag har jag – ringt o sjungit för min syster som fyller år :D
att jag just nu tänker på - att Goofy o Hanna verkligen borde blogga mer nu när vi bor i olika städer, vill ju veta vad som händer i fröknarnas liv!!!
att i kväll ska jag – inte göra många knop alls, e inte riktigt frisk....
att i morgon kommer jag – jobba o ha myskväll m härliga tjejer :)
att jag hoppas – att 2010 blir ett kalas år fyllt m en massa skoj o mkt värme :)
att jag verkligen vill- att d ska bli som jag önskar....

Hoppas ni har en fin tisdag...

GRATTIS GRATTIS till min kära syster :)

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

du kan tänka på det ett tag till.. Jag har absolut ingen inspiration till att skriva. tycker inte det är kul utan bilder och min kamera är borta i flytten.. Vad ska jag skriva om?

2010-02-09 @ 19:08:42
URL: http://g
Så här skrev: Ida

Skojig lista!

Kram på dig!

2010-02-10 @ 16:31:54
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

förresten... den där listan är ju tänkt att man ska skriva saker som ingen annan visste.. jag visste typ allt förrutom när du grät sist och att du sjöng för din syster!

2010-02-19 @ 12:32:16
Så här skrev: Sandra

Jasså Lisa, tycker att du haft massor m tid nu (1,5 vecka) att läsa detta inlägg så du borde ju kunna d utantill o då veta att d nog var fler saker du ej visste ;)

2010-02-19 @ 17:55:57
URL: http://sponge.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0