Dagen före....

Vet ni vad jag har gjort idag, nope d vet ni icke :p Men d ska jag berätta för er mina kära vänner!!! Jo jag har vart o trådat mina ögonbryn :) Jag skaffade mig ju lugg för lite mer än två månader sedan o den största anledningen till att jag gjorde d var att som många av er redan vet jag e sjukt nojjig m mina bryn, men jag bestämde mig för att jag skulle spara ut de för att sedan gå o få dem plockade, all den tiden som jag la ner på p plocka o måla o fixa o trixa kändes inte ok... Nu e d iaf gjort o jag e verkligen jättenöjd, e verkligen 1000 gånger bättre o snyggare att tråda brynen än att plocka dem, så d rekomenderar jag verkligen :)


Nu ska jag ta o spendera ett par mkt givande minuter framför min favvo serie som är Private Practice, vad tycker du om serien?!






Over and Out!!!



Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0