Dressed for Success!

Jag var på koncert i helgen, Roxette närmare bestämt, mkt bra e mitt betyg :) Visst Marie hade ju kunnat ta i mer i vissa låtar, men helhetsintrycket var som sagt mkt bra, o ett avslut m Gyllene Tider var ju inte heller helt fel :D

Var galet länge sen jag var på koncert, om jag inte missminner mig helt så har jag dessutom bara varit på en koncert förut, alltså förutom såna gratis koncerter dvs.... Men jag vill nog minnas vid att även den koncerten var bra, hmm kommer dock ej ihåg vad bandet hette... Hmm var iaf tre afroamrikaner som var bröder tror jag, de var från USA o hette ngt m tre eller three dårå, nej jag kommer ej ihåg men bra var d iaf d minns jag även fast d var minst 12 år sen :D

Over and Out!!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0