Värdelöst!

Ja när man inte har pengar då finns d massor o shoppa men när man har pengar då finns d ta mig tusan inte ett dugg o shoppa, tröttsamt e vad d e! Nu har jag haft lön i flera månader men har jag shoppat mig en massa fint som jag hoppats på o göra, icke sa nicke, för jag bor i en yttepytte stad när det gäller utbudet på kläder, finns verkligen ingenting som lockar.... Jag har ett behov som måste tillfredställas o det är snarast!!!

Hade tänkt att stilla mitt behov ihelgen men Johanna hade inte råd att göra d med mig o d känns så där kul o göra en trip själv... Men nästa vecka bär d av mot Värnamo för mig o Pussen, nån som vet om d e nån bra shopping där lr kankse i Ljugby för d e la på vägen, lr kankse i nån annan närliggande stad till Värnamo?!

Go natt på er!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Oskar

Eh...värnamo ha shopping? Hahahahaha.

Det finns ju några affärer men jag tvivlar på att utbudet är bättre än i Halmstad.



Du får göra klart uppsatsen snabbare så kanske du kan shoppa i utlandet ;)

2010-04-28 @ 09:01:54

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0