Underbara vår :)

Ja våren e verkligen förknippad m alla fina ord man kan komma på om du frågar mig, våren e verkligen underbar o jag tror att efter denna vinter e den lite extra efterlängtad.... Jag har ju året om världens bästa yrke, men  jag måste säga att jag känner mig ännu mer lyckligt lottad just nu när våren e på väg m stormsteg eftersom den största delen av arbetsdagen spenderas utomhus, sicken lycka :D Det ska blir så himlans skoj oxå att få gå på naturrundor m barnen och leka, lära o upptäcka tillsammans, naturkunskpen e ju ett av mina ämnen o vi har under terminen som gått arbetat mkt m matte så nu ska d blir skoj m naturkunskap :)

Helgen som var bara sprang iväg, d märks verkligen skillnad mot studentlivet måste jag säga, helgerna e verkligen heliga nu för tiden o jag vill fylla de m så mkt aktivitet o umgänge som helst, dock inte mig emot :p I fredags var d Bulls uteservering som gällde i goda vänners lag, mkt trevligt o i lördags pluggade jag inte skoj alls men ett måste känns dock helt värdelöst o jag blir aldrig klar sen så vart d en joggingtur i d underbara vädret. I Lördags kväll var d grillning i Js stuga m fint sällskap som stod på schemat, ååååå d var helt fantastiskt gott, skulle kunna leva på grillar jämt, var en liten utgång m :) På söndagen var d dags för mitt primiär åk på inlines gick la sådär, men jag tyckte att d var skoj så jag snart kommer jag bli ett proffs, hela eftermiddagen spenderades i en solstol i Js stuga, underbart, jag vet men jag kan inte sluta våren gör mig fantastikt lycklig oså e d ;)

Nu ska jag bege mig ut igen för att njuta av solen o mina små rackarungar, men hoppas ni har en fin måndag!


Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Ida

Låter härligt!

2010-04-13 @ 19:37:54
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0