Samvetskval....

Jag lever än ska ni veta, men jag har ej nån blogglust överhuvudtaget, venne vad jag ska blogga om o har tappat inspirationen helt o hållet, där av gles uppdatering mina fina :)

Finns massor i mitt lilla huvud just nu som jag vill skriva om o skrika ut men som jag av nån anledning inte gör, inte vill inte vågar, för att, ja d e frågan... Jag har nog alltid vart en rätt hemlig typ som behåller d mesta inom mig, även om jag på den punkten blivit mkt bättre, men nu nej nu känns d bättre att låta bli, bli den där musslan igen o ibland kankse d faktiskt är d bästa....

Annars så har typ detta hänt i Sponges lilla liv:

  • Pussen åkte o kom hem från Bali
  • Jobbat, jobbat o jobbat :D
  • Fick Fin besök av min älskade Goofy
  • Varit hemma i Sthlm en sväng
  • Njutit av de torra vägarna m promenix, cykling o jogging
  • Missbrukat nya o gamla serier
  • Idag har jag dessutom vart på årets första AW på Bulls uteservering...
Så som ni ser så rullar livet på o mkt bra, allt känns i det stora hela mkt bra just nu, Life is Good (Life):)

Hoppas ni får en härlig helg o att vi höres snart igen!

Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0