Rubrik

Just hemkommen från jobb, öppnade i morse o jag kan säga att d vart en väldigt tung dag, e helt galet förskyld snor o ont i halsen, till råga på d så har jag tappat rösten  d e inte helt lätt att göra mitt jobb när barnen vid flera gånger om dagen e i behov av en bestämd ton ska jag säga er.... Ingen vila nu heller för nu ska jag göra klart d sista inför mitt första utvecklingssamtal som går av stapeln imon, guuuud så nervös jag e, helt sjukt o frågan e ju hur lätt d blir o hålla i utvecklingssamtal imon utan röst :p

Idag närmare bestämt om 45 min så ska ni hålla hårt i era tummar för då e nämligen min Pussen på en andra intervju, åååå hoppas hoppas, d finns mkt som skulle bli så mkt bättre om han fick detta jobbet :D

Nej nu ska jag ta o sätta igång här, men hoppas ni får en fortsatt fin dag!

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0