Onsdag :)

Nu sitter jag här på jobbet och har rast, vi är just "hemkomna" från Wapnö, en underbar utflykt måste jag säga trots att jag är helt slut efter all "frisk" luft och ständigt sökande efter mina Hackspettar bland X antal andra barn så har förmiddagen varit mkt bra :) Vi har fått smaka på Wapnös olika produkter, tittat på när kossorna blir mjölkade, sett kalvar, ritat förslag till baksidan på mjölkförpackiningar, suttit i traktorer o gjort en hel del annat skoj. Jag tycker verkligen att det är en lyx att vi bor så nära ett stort mejeri företag, barnen har verkligen haft skoj o jag tror oxå att de uppskattar att ha fått gjort denna utflykten, så ni som har tillgång till Wapnö eller bara en bondgård i sig kolla om ni kan besöka den :D Idag är det en lång dag slutar inte förrän 16.45 för jag har utvecklingssamtal i eftermiddag, mitt tredje nu rätt gött för efter detta e d bara ett endaste kvar :)


 




Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0