Fantastiska torsdag!

Alltså vart tar veckorna o tiden vägen, d e helt sannslöst hur fort tiden går... Jag börjar förstå vad folk mena m att ju äldre man blir desto snabbare går tiden, d stämmer verkligen en sak som jag oxå kan hålla m om e att jag känner mig betydligt yngre än vad jag e, d e allt bra konstigt d där....

Idag har jag haft en riktigt härlig dag på jobbe slutade kl 12.45, nej skämt o sido var ej därför dagen var så underbar, nej d har den varit för att d har vart strålande sol o jag har vart ute på vår prominix m mina små loppor, vi har tydligen en liten å alldeles i närheten o vägen dit är på en liten stig m underbar natur. Barnens uppdrag idag var att leta vårtecken o ojojoj jag hade inte en tankte på att det redan är så mkt vår ute, d hittade både blommor, humlor, videkissar, grodor o fåglar av alla dess slag, ja d var den lilla prominixen som gjorde min dag fantastisk <3

Hoppas ni haft en bra dag ni med :)

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Ida

Underbart med sol!!!

Ska bli kul att ses imorgon!

KRAM

2010-04-16 @ 17:09:14
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0