Bullmamma...

....är verkligen ngt jag aldrig kommer att bli, jag tycker verkligen att d  e pest o pina att baka, men ändå har jag det senaste året bakat bra mkt mer än vad jag någonsin gjort o detta mina vänner e av ren kärlek till min Fin dock kan man inte tro att d e kärlek d handlar om man kommer in för att hälsa på mig i köket i bakande stund :p Ikväll har d bakats Kärleksmums (hehhe jag känner oxå ironin ;)) o strax är d dags för mig o Fin att avnjuta varsin Kärleksmums innan jag säger Tack o hej till 2010-04-28....





Riktigt så tjusiga blev inte mina :p

Sussa sött alla fina :)

Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Ida

Mums, fika är gott!

2010-04-30 @ 16:54:08
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0