Tristess....

Sitter o väntar på att min tvätt ska blir klar, o jaaaa då passar d la bra o fylla i en stört lång lista m en massa frågor....


Allmänt:


1. Vad heter du?

Sandra
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja?
Hmmm, jag e rätt nöjd m mitt namn...Men när jag var lietn ville jag heta Beatrice :p
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Tror d var rätt säkra på Sandra
4. Vilket stjärntecken är du?
Fisk
5. Vilken årgång är du?
En mkt fin en nämligen -83
6. Vart bor du?
Halmstad
7. Bott utomlands?
Nja, lr tjaa d första 8 mån av mitt liv ;)
8. Flyttat antal gånger?
Hmmm, 6-7 gånger tror jag d blir
9. Vart skulle du vilja bo?
Just nu trivs jag som fisken i vatten i Halmstad, men gärna i ett flådigt hus nära vattnet :D
10. Vilken skolklass?
Va?!
11. Vad vill du bli när du blir äldre?
Bättre.....

Utseende:

1. Hur lång är du?
Kort menar dem väl, 152 cm
2. Hur mycket väger du?
43 kg
3. Hårfärg och frisyr?
Svart, lockigt, uppklippt o lååångt :)
4. Ögonfärg?
Mörkbruna
5. Mest nöjd med?
Hmmm, jag e ju snygg hela jag ;) Klart d skulle kunna förminskas o förstoras vissa delar men får nog iaf säga helheten....
6. Minst nöjd med?
Längden, överarmarna, Y-överkroppen, ögonbrynen o brösten.... Oxå helheten :p
7. Skostorlek?
35-36
8. Glasögon?
Jupp två par, men oftast linser....
9. Har du några piercingar/tatueringar?
Jupp....

Favoriter:

1. Filmer?
En del klassiker som tex Astrid Lindgrens filmer, Butterfly on a weel, men  jag e en allätare :)
2. Låtar?
Allätare här oxå, men mest av allt rock...Gärna Nickelback, lr gamla goa rocklåtar m love tema :)
3. Årstider?
Sommaren såklart....
4. Mat och dryck?
Allätare här m, loves mat o dryck m :D
5. Djur?
Hmm, har alltid haft sköldpadda som en favvis, troligen för att  alltid e så söta teckande...
6. Färg?
Röd
7. Parfym?
Massor....
8. Tv-program?
TV, vad e d?! Idol nu då e väl d som följs på TV...
9. Ämne i skolan?
Var la Samhällskunskap
10. Sysselsättning?
Njuta....

Kläder:

1. Vad använder du just nu för jacka?
Har ju praktik så bor i min vind/regn jacka....
2. Vad använder du just nu för skor?
Ett par vita tygskor, men från o m imon blir d stövlar :)
3. Favoritfärg på kläder?
Svart
4. Favoritmaterial på kläder?
Jeans, lr bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha nu?
En snygg topp till helgens bravader, har sett en på HMs hemsida som jag ska på jakt efter i butik på fre :D Håll en tumme för att den finns...
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
Vääääldigt olika men kanske 500 kr
7. Favoritmärke?
Beror på vad d gäller....
8. Vad har du för byxstorlek?
24
9. Vad har du för tröjstorlek?
xsmall

Ditt rum- Mitt sovrum då:

1. Stort, litet, mitt emellan?
Hahahha, allt i allo :p
2. Vilken färg på tapeterna?
Vitt o en blå fondvägg
3. Vilka färger går husets inredning i övrigt?
Hmm ingen aning, vitt?!
4. Favoritmöbel i huset och varför?
Sängen....
5. Vad vill du ändra där inne?
Mkt.....
6. Vad har du där inne av följande, Tv, video/dvd, telefon, dator, stereo?
All of the above....
7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret?
Stadsbibiloteket :p
8. Vad gör du oftast i ditt hus?
Sitter framför datan, cyberspace o serier :)
9. Vem förutom du brukar sova i din säng?
Hmmm e la ingen, alla e rädda för den ;)
10. Favoritpryl i hemmet?
Datorn...

Blandat:

1. Vad heter din morfar?
Han hette Erik
2. Vad har du i din?
a) Jackficka just nu?
Inget...
b) Jobbväska? Skolväska ;) Block, o en massa tjejskit
c) Handväska? Samma där :p
3. Vad är du beroende av?
Kärlek....
4. Vilket land kommer du ifrån?
Indien
5. Vilken sorts lypsyl använder du?
Inget...
6. Vad tror du på?
Liv efter döden...
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
What!!!
8. Vad köpte du senast?
Godis ;)
9. Har du nåt husdjur?
Nope
10. Vad bor du i?
Hyresrätt, lägenhet

Grejer:

1. Plånbok:
Svart
2. Tandborste:
En vanlig :p
3. Smycken:
Använder alltid örhängen o nästan alltid klocka....
4. Solglasögon:
Billiga, snygga pilot :D
5. Underkläder:
Hotpants lr hipsters o BH?!
6. Nagellack:
Åååå, massa olika färger men helst rött lr svart :)


Ja d var d d, tog helt sjukt lång tid, e galet trött o vill bara sova....Snaaart, sovmorron imon börjar kl 9 men slutar ej förrän 17 sååååå behöver en hel del sömn....


Sussa sött!!!



Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

du har husdjur.. vägglöss tydligen..

2009-09-24 @ 20:55:38
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0