Tisdag!

Sol o en massa värme idag mkt trevligt,  ska bli 25 grader :D Började dagen m en joggingtur runt Nissan....Har sagt d förr o säger d igen, d e verkligen en vacker rutt :)

Idag så är d skola mellan 11-16, hoppas att jag ska bli lite klokare kring vad som ska göras o vad som gäller under VFU:n... 

Filmen jag såg igår var inte speciellt bra så jag tänker inte berätta för er vad den heter...Lr oki, om ni känner att ni har sjukt trist o absolut vill se en film o ej hittar nån ja då men endast då e d oki o se The Other man, var ju en del kändisar m iaf...

Jag har verkligen inget vettigt o skriva så jag besparar er från en massa blaj, men ha en grym dag mina små rumpnissar!!!

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Björnen

Världens finaste syster:)

2009-09-03 @ 02:31:10
Så här skrev: Anonym

Puss på dig min StoraLille Bro :)

2009-09-03 @ 16:52:21

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0