Tired!

Usch så trött o fy så dålig jag vart på o blogga på sistone, fy på mig vill ni nog säga :p

Första veckan på VFUn e avklarad, o d har gått mkt bra o vart skoj oxå, underbart...Har inte blivit så mkt planerade aktiviteter från min sida, mest tagit d små tillfällen som givits o så.... Även om jag tycker jätte mkt om o ha praktik så måste jag säga att jag avskyr ja verklgen avskyr o behöva kliva upp kl 6 på morgonen då d fortfarande e mörkt ute.... Jag e verkligen inte gjord för dessa tidiga mornar, sov morron o mkt sömn id the shit ;)

Jaaaa, nu e d helg iaf, en helg som kommer bestå av promenixer, jogging, planering inför nästa vecka, mys o imon så vaknas d kräftskiva hos Hanna o Johan, muuums, jag ni förstår inte lyckan som kräftor ger mig :D

Jaa, nu ska jag ner till stugan men vi ses imon :)

Hoppas ni har en fin kväll.....


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0