Smile!

Jaaaa, ett stort smile e vad som befinner sig på mina läppar, lycka lycka LYCKA!!! D e nämligen den 8 September o d är 22 grader o strålande sol ute, vem skulle inte le av d ;)

Ha haft en mkt bra dag på VFU idag, dock var inte heller denna så lång, 7.45-12.45 imon blir d dock andra bullar då är d 8.15.30 som gäller o skogsaktiviteter, mkt skoj :)

Snart ska jag bege mig till Fin, ska laga mat till den lille arbetsmyran o sen kolla på första avsnittet av Idol, skratt o ännu mer leende lär d ju blir, e ju så himla skoj när folk gör bort sig för att d på fullaste allvar tror att de kan sjunga :D

Hoppas ni mår lika bra som jag om inte ännu bättre :)

Over and Out!!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0