När mörkret faller..

D e ju helt sjukt, klockan e strax efter åtta o d e redan mörkt ute..Känns inte som d var alls länge sen som d var ljust till kl 22, usch d e verkligen trist, ännu tristare känns d när man vet att d bara kommer blir mörkare o mörkare.... Väntar på den enda serien som ses i Sponges liv för tillfället, jupp d e mådag o Lipstick Jungle som gäller, en fågel viskade dock i mitt öra i dag att en serie e igång redan nästa vecka igen, me liiiiike alot vill jag lova, en riktigt sucker för serier e jag....

Hittade en litan lista som jag tänke fylla i medan jag väntar, så läs, njut o lär ;)

Är du..

Arrogant: Nej d tycker jag verkligen inte, nån som har invändningar?!

Osäker: Nope, lr tjaa har på sitone fått erfara att jag e d inom vissa områden...

Trött: Mmmm, speciellt när d e mörkt kl 20 :(

Intressant: Mycket :p

Smart: Är inte direkt nån av mina starka sidor...

Barnslig: Hahhah, jag kan om jag vill ;)

Liten: Absolut inte....

Lätt: Inte för min längd, fullt normal....

Skoltrött: Jo, ska bli gött o bli vuxen....

Rolig: Alltid :)

Pratglad: Jämt :)

Frågvis: Nja, lr?!

Organiserad: Hahhah, dagens skämt :p

Hälsosam: Som man bör, har inga problem m o lyxa till d dock :)

Blyg: Nope

Attraktiv: Jupp :D

Lätt uttråkad: Jaaaaaaaa, usch o fy....

Vegetarian: Nope, skulle inte kuna leva utan kött, muuuums i magen :)

Besatt: Jupp :p

Pålitlig: När d verkligen gäller så absolut....

Filosofisk: Mmmmm...


Har du..

För många vänner: Nope, kan man d?!

Förföljelsemani: Hahhaha, mm d har jag, inte oki, väääldigt jobbigt ibland!

Färgat håret:
Jupp

Brutit några ben: Nope

Några piercings: Öron o navel

Egen dator: Jupp :)

Gjort bort dig rejält: Mänga gånger ;)

Bra självförtroende: Jo men visst, men inte till överdrift :P

Komplex: Har väl alla mer lr mindre....

Kysst någon: Jupp, muuuums :D

Haft sex: Jaaaaaaaaaaaa, ännu mer mums :)

Tagit nakenbilder: Nope.....

Sagt jag älskar dig till någon idag: Jupp

Varit kär: Jupp

Blivit kär i någon på nätet: Nope

Dumpat någon: Jupp....

Stulit någonting: Jupp, fy ångest...

Gjort något olagligt: Mmmmmm..... Ovanstående o missbruk av serier o filmer...

Vem..

Saknar du: Min familj o mina vänner hemma...

Vill du döda: Flugor....

Rörde dig sist: Hmmm, ngt barn :p

Slog du sist: Min fin, men bara på skoj, han e så klen så han fick sig en omgång :p

Kramade du senast: Fin

Kysste du senast: Fin

Skrev du till sist: Mamma

Vill du vara som: Många men allra mest mig själv...

Sårade dig sist: Jag själv.....

Vill du bli galet full med: Erbjudande tack ;)

Gjorde dig riktigt glad senast: Hanna :)

Fick du sms från senast: Fin, ångest har bara fått ett sms på hela dagen, hade jag hetat Johanna hade varit riktigt ledsamt :p

Ringde dig senast: Minnea :)

Ska du gifta dig med: Jaaa, hmmm, gifta mig, neeej, skämt o sido e ju nykär o lycklig nu så självklart m Fin :D

Får dig att skratta: Många....


Ja, d var d d nu får jag nog ta o fixa lite för imon så jag kan krypa till skoj direkt efter Lipstick Jungle...



Sussa sött min små rumpnissar :)


Over and Out!!! (Vet ni vad d betyder?!)

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0