Make it stop!

Sådär ja, då var morgondagens samling planerad o d e strax dags för sängen, min säng, all kärlek till den även om jag tycker mkt bättre om o sova ihop m The Lovebug, men sover bäst i min egen säng även om den e belägen i taket :p Imon blir d en ganska så lång dag för mig på praktiken, 8-15.30 o sen tebax för att vara m på föräldramöte mellan 18.30-20, puuuh....

Ikväll har d varit riktigt jobbigt, usch o fy inte lätt alls, varit nära flera gånger men jag har klarat mig.... Försöker hitta på en massa aktiviteter när begäret slår till, inbillar mig att d blir lättare då... Dock tycker jag att d e sjukt att d ska vara så svårt när jag e ensam men inte alls hos Babe lr på dagarna, vad kan d egntligen bero på...

Längtan, nervositet, o förhoppningar e dom tankarna som följer m mig i säng inatt.....


Sweet dreams mina små rumpnissar :)


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0