Lika usel som du...

Jaaa, what 2 say, jag e nu lika dålig på o blogga som ni är på o kommentera, så vill ni har fler inlägg så vet ni vad ni ska göra....;)

Jag e nu inne på andra veckan av min slutpraktik, d går verkligen fort, e väl för att d e skoj ;) Har haft gympa m d små liven idag gick mkt bra, o dem verka nöjda....Imon e d aktivitet igen, så ska vi ut i skogen o barnen ska få jobba lite matematik hade jag tänkt.... Denna veckan ska jag oxå få besök av högskolan o bli disikerad, nervöst e d kan jag säga.... Har ju hört om studenter som inte blivit godkända, o då inte fått sin examen, hemska tanke....

Alltså e d inte underbart så säg, tänk att d nu i snart en vecka vart strålande sol o rätt så varmt ute, d gäller verkligen o suga i sig, för snart ja fortarare än fortast kommer d antagligen bli grått o regn, vilket gör att dagarna kommer känns mmkt längre o d kommer bli sjuukt mkt jobbigare att kliva upp på mornarna....D e verkligen inget jag ser fram emot....

Hoppas ni mår bra o att ni har en fin dag!


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0