Life is Life....

Trött, ja d e verkligen d rätta ordet för mitt tillstånd nu, inte lite trött heller, jag e inte gjord för o börja kl 7 :p Då var en dag av min slut VFU avverkad dock många kvar men d e jue ngt som jag verkligen ser fram emot såååå.... Jag har haft en mkt bra o kort första dag, inga aktiviteter gjorda av mig dock, men tänkte efter en liten powernap surfa runt lite m förhoppning om att hitta ngt lärorikt o roligt som jag kan roa barnen m i veckan.....

Annnars mår jag kalas, har haft en jätte bra helg, m missbruk av en massa goda kräftor o trevligt umgänge spenderat en hel del tid m min fin....Sovit ihop m honom fyra nätter nu så d kommer kännas rätt ensamt inatt...:( Han e rätt grym den mannen ska ni veta, hjälp mig m Betty som återigen inte vill gå som hon borde, letat fel o bogserat henne till verkstaden, Tack Babe...Hmmm nu kanske d lät som om d var den enda anledningen att han är grym men d e d verkligen inte men de andra anledningarna behåller jag för mig själv....;)

Hade velat bjuda er på bilder från helgen, men jag får la vänta tills nån av tjejerna delar m sig, jag saknar min kamera ngt fruktansvärt :( Får ta o kolla om jag hittar nån till ett rimligt pris när nästa CSN kommer in på kontot för vill jue att sista terminen ska dokumeteras väl.... Vet du nån prisvärd o bra kamera, ja kanske e svårt o få bägge, men tänker att de utvecklats en hel del sen jag fick min förra kamera, o jag behöver verkligen ingen värsting makapär....

Hoppas ni har en bra start på vecka 37, o att ni mår finfint mina underbara små rumpnissar :)

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0