I can do it....

Imon smäller d, jaaa imon så är d besök från högskolan som gäller, nervös jag nej verkligen inte, jag e ju grymmast av grymmast så detta kommer gå kalas :p Tur att jag har många fina som lugnar mig när jag e nojjig o fjantig, klart detta kommer gå bra, e ju egentligen inte så mkt o vara nervös över, har ju haft besök förr o då bara fått höra postitiva saker sååååå :) Jag har ikväll försökt mentalt förbereda mig för imon, blev en joggingtur för o rensa skallen, o ett skrivet syfte  med aktiviteten o genomgång av vad som ska göras, får nog öva lite mer innan jag kan somna om jag nu lyckas m d, jaaaa d finns faktiskt en gnutta ironi i all denna text ska jag säga dig :p

Snart helg igen oxå, vecka två av VFUn avklarad, denna gick nästan snabbare än den förra, hur ska d då gå nästa vecka, för o inte tala o examensarbetet o denna terminen herregud, snart e jag vuxen på riktigt kommer knappt hinna blinka...Läskigt men oxå mkt spännade :)

Denna helgen ska mestadels spederas  m min Babe, lycka... D Nästan lika underbart att på lördag o söndag morron ligga o mysa o dra sig tillsammans som när ha i venckorna får kliva upp tidigare än mig, men kom ihåg bara nästan ;) Planerna so far e la att vi imon ska göra ?, ja jag har ingen aning, äta, ligga sova hehehhe, ngt förslag Fin?! På lördag ska vi iaf till Toftasjön o fiska, såååå himlnas mysigt ska d bli, picknick får åka m o solen ska lysa m en temp på 18 grader, längtar....Lördag kväll ska d spelas spel o umgås m folk, d lär oxå bli trevligt....

Pls tell me vad du ska roa dig m ihelgen, har ju ej så stor koll på er alla...

Nu ska jag kolla lite på Idol, men hoppas ni har er en mysig kväll :)


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

liseberg, hbg, träna, plugg - gissa vem? ;)

2009-09-17 @ 20:47:46
Så här skrev: Anonym

Laga mat o ta det lungt till kanske idol? Dock skall det gymmas o en tennis med Björnen...Skall dock vara klar senast kl18, men ska trycka på lite så det går snabbare. - Gissa vem?

2009-09-18 @ 08:36:56
Så här skrev: Anonym

Ikväll ölmässa med jobbet, imorrn städa, tvätta o sen jobba på andra jobbet, söndag plocka svamp o fika med syster yster + mammsen - gissa vem?

2009-09-18 @ 09:40:56
Så här skrev: Sponge

Åååå, vad kul m kommentarer :)



Kul att ni verkar ha en helg späckad m en massa skoj, Hanna o Katten :)Saknar er båda ska ni veta....



Jupp Babe, låter som en bra ide.... Vi ska ju vara igång en massa imon så :D

2009-09-18 @ 15:23:02

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0