Give me, give me give me....

Nu har jag just bytt ut skorna på skohyllan, alla vår/sommarskor har åkt in i garderoben o ersatts m hösten/vinterns skor, o vet ni jag hittade ett par stövlar som jag glömt bort att jag hade....Mycket trevligt, känns ju nästan men bara nästan som jag nu har ett par nya stövlar.... I love shoes, mmmmm, skulle kunna ha hur många par som helst, har ännu inte köpt mig några nya stövlar för i år, e ute efter ett par ljus lr mörkbruna men har ännu inte hittat the ones, men d gör ju ej så mkt för nu när jag har praktik blir d ju bara slit o släng skor som används, likaså jacka.... Lääääängtar, på fredag o lördag ska d användas stövlar o höst jackor, galet kanske men man får helt enkelt vara glad för d lilla här i livet :)

Om drygt en timme ska jag bege mig tebax till förskolan för ikväll så vankas d föräldrarmöte...


Hoppas ni haft en fin dag :)

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0