Another day in paradise....

Sitter o väntar på att min nagellack ska torka, o det tar ju en hel evighet så jag tänkte att jag kunde bjuda på ett inlägg så länge :)

Hur mår du?! Jag mår kalas, igår var d Kåren, första o sista gången skulle jag tro...Inte för att d var trist men d e ju bara den första gången som de verkligen e mkt folk o roligt om ni frågar mig....Jag hade helt fantastikst roligt igår, föfest hemma hos Hanna, m många skratt o tokerier, sen en massa dans o annat skoj på Kåren... Jag mår inte kalas bara för att jag hade skoj igår, Jag mår verkligen prima just nu, nästan oförskämt bra, jag gillar känslan jupp d gör jag massor m mkt....Tack alla fina för att ni gör mitt liv så underbart :)

Nu e snart helgen här, mkt trevligt, veckorna går hur fort som helst o helgerna likaså, ihelgen vankas de en del skoj, mys m min prins, kräftskiva m tjejerna o en shopping sväng på stan, jaaaaa m såna planer är ju livet perfekt....

Nu sa jag ta o topplacka mina små rumpnissar, men ha en fortsatt bäst dag!!!


Over and Out!!!







Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Varsågod!

2009-09-03 @ 17:23:06

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0