Time passes by without our notice

Jaha, var dom fem veckorna, den slutpraktiken på en 3,5 års lång utbildning, d känns vill jag lova jaaa känns e vad d gör frågan e bara hur o vad som egentligen känns... 3,5 år, d e inte klokt hur mkt mitt liv förändrats under dessa åren, dock inte bara mitt liv, utan oxå jag själv, frågan e om d e till d bättre men jag e jue av den tron att allt vi är med om gör oss på ngt sätt gott det är alltså nyttiga erfarenheter att ta med när vi fortsätter fram på livetsväg...

D var inte utan att d var sorgligt o vara på förskolan en sista gång för nu, men d var härligt o veta att jag gjort bra ifrån mig detta fick jag kvitto på på flera sätt ;) Jag fick mkt beröm för mitt sätt att jobba o min förmåga att se, vilket värmde mkt, jag fick oxå veta att jag gärna får vika vilket jag gladeligen tackade ja till o redan gjort ett par gånger såååå, o sen fick jag mig en present oxå, ett spel, o inte vilket spel som helst utan ett spel som man får lära känna Halmstad bättre, o en massa goa kramar av de små liven, jaaaa som jag kommer o sakna...

Nu e d menngen att jag i ska vara fullärd, ja för d e en sån liten del som e kvar visst den kommer vara tung o jag kommer få lärdom inom ett specifkt område men jag vill nog faktiskt påstå att säcken nu är full... Som jag så många gånger innan sagt till er så känns detta läskigt men oxå vääääldigt spännande jag e mkt förväntansfull, nu ska jag lyckas få tag i ett jobb oxå....

Idag blir d en fortsatt lugn dag, ut o jogga en sväng, kolla på serier, fixa lite m mina stackars naglar som inte blivit omhändertagna på mkt länge, o sen bara njuta ja njuta av lugnet o hösten m en kopp te o levande ljus.....

Hoppas ni har en fin dag!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Fin

:)

2009-10-08 @ 15:59:04
Så här skrev: Lisa

Som lärare kommer din säck aldrig att vara full my dear! :D

2009-10-08 @ 16:27:18
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Hanna

Tänkte som lisa... har hört att den dagen man tror att man är fullärd ska man lägga av, för det kan man aldrig bli :) och jag tror på det. tror också att du håller med om det så det var nog inte direkt motsatsen du menade, men ändå :)

2009-10-08 @ 18:52:27
URL: http://tankarmedmigimitten.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0