Storhetsvansinne!

Ja, idag kan man nästan tro att jag redan hade en stor inkomst som jag har shoppat helst sjukt, men ack så lycklig jag e ;) Har ju ingen kamera men finns ju som tur e bilder o hämta på nätet så jag tänke minsann visa er lite av det som blivit shoppat idag iaf :)



                                                                        

                                



Denna ovan fast i röd :)


Ja, sen fick ett linne som jag tänkt ha på mig imon, ett par örhängen, nya joggingskor och lite skönhetsfint..... Ja d låter kanske som jag har spenderat en massa pengar som jag inte ens har... Men jag fick ju jobba mig lite under VFUn så egentligen så har jag ju ej gjort av m en massa penagar som jag inte har (bara lite)....Hoppas att ni nu blev lika övertalade som jag nu e, att all dagens shopping var ok ;)

Hoppas ni har en härlig fredag kväll!


Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0