Livet står för tröskeln

Fullrulle, ja d kan man verkligen säga, inte mig emot dock...Alla dagar i veckan o i princip alla vakna timmar om dynget finns d ngt o stå i, e jag van, svaret nej, men d spelar som sagt ingen roll för jag gillar läget skarpt tom :)

En del e ju annorlunda numera, har ju en mycket fin pojkvän som bor i samma stan o som jag allför ofta vill spendera en massa tid m, vilket betyder att mina veckodagar nu för tiden inte alls sett ut som de gjort de senaste tre åren, e jag van, nope men som sagt jag gillar läget....

Jag e ju igång m min sista termin på högskolan oxå, vilken just nu innebär en massa föreläsningar, litteratur och skrivning på exarbetet, e jag van vid skolan o detta, här borde svaret vara ja men d e nej...Varför, jo för att jag heeeela sommaren 2009 bara roade mig m o njuta, vilket gör att man ganska snabbt glömmer, o den sista terminen på högskolan började m VFU på fem veckor vilket gjorde att ännu mer glömdes.... Still likar jag läget ;)

Om ett par månader e jag vuxen, vuxen på riktigt m alla vad d innebär, söka jobb, tänka på framtiden, e jag van, nej verkligen inte!!! Setta borde vara ngt som skrämmer mig mkt mer än vad d just för tillfället gör, varför e frågan där, varför?! Har ju vart m om ett par rejäla omställningar i mitt liv redan, så kankse kanske jag e van, men jag borde kanske vara rädd eller?! Jag e förvirrad, förvirrad av varför jag ännu inte känner som jag trodde jag skulle göra....Kan inte svara för om jag verkligen vågar gilla detta läge, ett läge där inte reaktionerna är vad de brukar....


Nej nu ska jag återgå till läsande av litteratur, hoppas du har en härlig onsdag kväll!!!


Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Fin

"ofta vill spendera en massa tid m, vilket betyder att mina veckodagar nu för tiden inte alls sett ut som de gjort de senaste tre åren, e jag van, nope men som sagt jag gillar läget.... "



Eh gillar läget, brukar användas när nått går kasst men man får bita ihop istället för att gnälla.......

2009-10-29 @ 06:22:32

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0