It feels like yesterday

Här kommer en liten lista, ja nu kanske du tänker sist hon fyllde i en sån uber rolig lista bloggades d inte på bra länge, mmm kanske ja har ni otur blir d så igen :p

Men jag har alltid tyckt om att göra alla meningslösa tester i diverse tidningar som man läste i tonåren, vad e du för vän, vilken kille e din typ, hur bra är du i sängen, vilken godis typ e du minns ni?! Sen blev man ngt o jisses vilka konstiga beskrivningar man kunde få, undra vem som jobbar m o hitta på sånt, rätt soj iof.... Jaaa iaf så jag tänker jag detta en ny form av test fast utan svar ni kankse skulle ge en anlys på mina svar o förklara vad jag e för en en i kommentarerna :p

Here we gooooooooooooo:

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Hmm, när jag hade hjärnirritation o d rotade ut ryggmärgsvätska om d nu räknas...
piercing: Öronen
sport: Gymnastik tror jag d var....
husdjur: Säkert en katt, men Pelle min kanin e den som jag verkligen älskade o som var min bara min semester: Hmm, var nog Cypern
konsert: Joooo vad hette dem tre killar, afroamrikaner tror jag, bandet hette nog ngt m tre fast på engelska.
kärlek: Herregud man vart ju kär var o varannan dag o d var ju sååå speciellt på den tiden så jag minns ej :P

JUST NU:

äter du: Tuggar tuggummi
dricker du: Te
ska du: Sova strax...
lyssnar du på: TV ngt komiker program
väntar du på: Morgondagen då jag får pussa på min Fin :)
tittar du på: Datan o TV
har på du på dig: Jeans o en t-shirt

 

DIN FRAMTID:
barn: Tre om jag får välja :)
giftermål: Givet!

karriär: Förskolärare o lärare på äldre dar finns ju massor av annat man kan göra inom skolansvärld :)

 

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Vill ej va utan ngt av d....
kortare eller längre: Alltid längre :p

snygg mage eller snygga armar: Armar, mums :)
busig eller lydig: Busig ;)

 

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Mmmm
tappat bort glasögon/linser: Jupp
brutit ett ben: Nope
rymt hemifrån: Hhahhaha, jag o Minnea hade en period då vi rymde till skogen :p
röntgats: Jupp
krossat någons hjärta: Mmmm
nobbat någon (som haft känslor för dig): Jupp...
gråtit när någon dött: Ja klart....

 

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nja, men tror iaf att man kan känna iaf d finns ngt där lr ej första gången.
gud: Nope...
mirakel: Hmmm, jaa gör jag nog
aliens: Nope, men liv i rymden så kanske ja....
magi: Nope...
ett himmelrike: Kankse....
tomten: Jag e tomten....
änglar: Nope....
transformers: Nope...

 

BLANDAT:
är du kär i någon? Tihi....
önskar du att du bodde någon annanstans? Nope, lr jo kanske e en större lägenhet lr ett mysigt hus...
tycker andra att du är attraktiv? Ja d tror jag nog allt...
dricker du? Mmmm....
använder du droger? NEJ, fri som en fågel... :)
vilket schampo använder du? Olika
vilken parfym använder du? Olika, nu e d tydligen Gkås lukt på mina dyra grejor oxå :p
vad är du rädd för? Döden....
gillar du att tvätta? Gillar ju när d e rent....

 

Sov gott o dröm sött....

 

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0