Höst, Vinter mörkt o kallt..

Det är vad många av de närmsta månaderna kommer att bestå av, inget som jag alls ser fram emot jag fungerar inte riktigt som jag borde när d är vinter, mörkt o kallt...  Men när alla dessa månader är över och våren o sommaren är på väg så kommer mitt liv inte se ut som d gör idag, d e dags d e på tiden, jag längtar men väger ändå lite på foten som står för gårdagen o nuet, d e oxå lite läskigt...


Jahapp, kommer inte blir nån redogörelse för vad jag raot mig m ihelgen men d var en bra helg iaf o d e la huvudsaken lr?! Denna morron började m en promenix, inte d härligaste vädret o gå i men d e iaf en härlig start på dagen, efter den härliga starten blev d ett tillägg på ett par rader i mit VFU PM, jag e medveten om hur seg jag är men d e la jag i ett nötskal deadline e jue ej förrän på måndag så ;) Har ju iagf fått ihop 2 sidor nu så d e ju iof bara en kvar.... Större delen av resten av dagen ska spederas i skolan, först blir d date m Goofy för o leta artiklar o sen så är d föreläsning till kl 16.....


Dagens känsla är längtan, just nu är d många jag längtar efter o mkt jag längtar till....


Hoppas ni har er en fin dag :)


Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Sweet

Du borde blogga om varför Sibylla inte har feting rabatter idag då de har namnsdag....märkligt!

2009-10-20 @ 12:36:27
Så här skrev: Lisa

Haha! Vem fan e Sweet??

2009-10-20 @ 18:41:11
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

hej sandra :) vad kul att du bloggar igen.. hoppas allt är bra med dig! kramar / ebba

2009-10-21 @ 17:11:31
URL: http://eebba.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0