FREDAG :)

Åååå underbara fredag, underbara underbara UNDERBARA FREDAG! Sitter nu o väntar på Johanna, d blir först en sväng ut till flygstaden för att handla mat o kika på SKOR! Sen bär d av in till stan för mer shopping, har gjort mig en liten lista på en del fina saker jag vill ha, men risken är att vissa saker inte får följa m mig hem eftersom jag inte har hur mkt pengar som helst att spendera... Men denna månad får d iaf shoppas lite, blev ju ej mkt av m d förra månaden då jag fick lägg 2000 kr på Betty och min fin fyllde år, självklart var han värd varje krona...:)   Jag längtar tills jag har en inkomst o kan shoppa lite mer d e en mkt härlig känsla som fyller kroppen när man  får shoppa...;) Jag vet redan vad jag ska lägga pengar på då jag fått min första lön, mämligen en ny kamera o slingor i håret :D

Nej ni, nu ska jag göra mig vacker...


Hoppas ni oxå har en underbar fredag!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

2009-10-23 @ 19:49:38
URL: http://httpg
Så här skrev: lisa

och inte var det lite du fick köpt heller!

2009-10-23 @ 19:50:02

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0