Check!

Det ekar här i bloggen, ekar av min frånvaro, e d nu jag ska be om uräkt, icke d mina vänner för jag har inte haft varken tid lr lust för bloggen....

Nu kliade d plötsligt lite i fingrarna så jag tänkte gör en en liten checklista för er som vill veta vad som gjort o vad som komma skall under den närmsta tiden...


Förra veckan:
  • Ett födelsedagsfirade av Fin tillsammans m hela hans famlij, en del av dem som jag fick träffa för första gången ohhhh:)
  • Inflyttningfirande av Johanna en mkt trevlig kväll o såååå fint hon fått!
  • Näst sista VFU-veckan
  • En hel del promenixer o joggingturer som nu oxå toppas av utfall o "kissande hunden" ;)
  • Min Fins 24 års dag, äntligen old!
  • Ett finfin besök av Malin o Linda, mys ännu mer mys o utgång
Denna veckan:
  • Två dags sjukdom, vilka användes till o sova en massa o missbruka serier.
  • Inne på sista veckan av min slut VFU, vilken endast blev 1 dag o en timme....
  • Inläsning av litteratur inför kommande tenta
  • Två små promenixer so far, bli la en till o en joggingtur...
  • Skriva ihop ett CV o ett personligt brev
  • Söka jobb....
  • Ohhh sist men absolut inte minst på fre vankas d en överraskning av ngt slag, kom ihåg sist jag endast fick en angiven tid, mkt uppskattat o minnesvärt var d då...Nej då jag har verkligen inga förväntningar o e ej ett dugg nyfiken :p

Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

Snälla Sandra! Säg att du inte gör kissande hunden längs Nissan :O

2009-10-08 @ 06:28:23
URL: http://tankarmedmigimitten.blogg.se/
Så här skrev: Fin

Sluta peppa upp dina förväntningar, detta är inte i närheten jämfört med förra.

2009-10-08 @ 07:29:33

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0