Dags att byta lösenord?!

Ååååå vad underbart d e att vakna upp o känna i ena tån att d e fint väder ute o sedan få detta bekräftat när man drar upp persiennerna (för er som nu tror att jag just gick upp vill jag säga att jag faktiskt vart vaken sedan kl 10 ;) ), underbara känsla  om ska jag säga ngt negativt om d så e la d att d inte hade gjort ont om d var 25 grdaer varmt ute oxå :P

Idag e d fredag, vikket betyder helg för alla vanliga dödliga, o tjaa alla andra för den delen oxå även om den kan sova till klockan 10 om dom vill ;)  Min fredag kommer att bestå av en promenix i solen, en sväng in till stan, kolla nån serie, om boken kommit in till bibblan blir d till o läsa ett par rader oxå... Sen e d helg, helg m min prins, muuuums, två dagar apart känns nästan som en hel evigthet, d e nästan så jag glömt bort  hur underbart härlig han e, vilken fantastik kropp han har,  hur d prirrar i hela magen av minsta beröring från honom o hur fin han e i sina vackra blonda lockar, ohh sorry nu försvann jag iväg, men d e så d e o i love it :)

Ja, förhoppningvis så kommer min helg bjuda på mer än skrivade, läsande o sökande.....

Nej ni, nu ska jag ta o göra ngt vettigt kankse lite FB till :p

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Alltså.. ditt innehåll i bloggen har ju inget med din rubrik att göra? Varför? Och varför ska du byta lösenord?

2009-10-10 @ 09:01:37
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0