Barnen i Bullerbyn, Bullar, härliga tjejer & ett STORT TACK!

Det är vad min torsdag kväll bestått av, en mycket bra sådan ska jag säga er...Kommer sakna er alla väääldigt mkt ska ni veta när januari är kommen o våra vägar skiljs, sorg i hjärtat e vad d e.... Men d ska njutas o sugas ut en massa tid o roligheter m er den sista tiden vi har kvar på utbildningen! Ni har verkligen förgyllt min tid här på högskolan o i Halmstad...

Tänkte jag skulle bjuda er på lite bilder från tiden vi haft tillsammans efter en sån här mysig öst kväll :)











Jag har haft bland de bästa åren i mitt liv tillsammans m er tjejer, ni e guld värda :)


Kärlek till er o sussa sött!!!


Over and Out!!!






Ordet är ditt
Så här skrev: Josefine

Vad du är sööööööööööööööööööööööööööööt skrutt! Blir ju nästan lite snyftigt när jag läser detta!!!

Kommer också sakna er allihop!! puss och kram

2009-10-16 @ 12:54:16
Så här skrev: Josefine

Förresten den bilden på mig och Thoresson i soffan, ehhhhhhhhhhhhhhhh bådas ena öga ser ju helt hängigt ut!

2009-10-16 @ 12:55:37

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0