Vänner

Har haft en mkt trevig kväll m systrarna Olofsson på Bulls, kvällen bjöd på rött vin, härlig vänskap o en massa skratt, tack söta ni...

Denna trötta Sponge ska bege sig i säng alldeles strax, för imon så vankas d en joggingtur, plugg, en Madagascar fight o filmmys, en rätt bra söndag om jag får säga d själv, men ingen tid för trötta ögon så jag behöver min sömn...

Sponge går o lägger sig m många tankar i huvudet, vissa bättre än andra dock, när när ja när ska jag lära mig?!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

tiden går o vi har ingen tid för att ses. men jag måste erkänna att jag i smyg går in här, tittar på din header med fina bilder på dig, ler och saknar lite i sådär i min ensamhet

2009-11-23 @ 21:57:01

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0