Underbara Melissa

Åååå, jag har just vart på koncert (lr jag skulle vart om jag ej hade tenta o en mamma utgifter denna månad), underbara Melissa, hennes låtar hennes känsla hennes röst, d värmer verkligen i hela kroppen.... Tack så jätte mkt fina Hanna för att jag fick höra henne live!!!!

Här är några av mina favoriter m henne.....

Den första e en mkt bra verison men den andra e kass, men men fanns inga bra som man fick lägga upp på tuben:(

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Ida

Vad kul att läsa din blogg =)

Jag tycker att du gör rätt i att packa på brorsan lite julpynt...

Finfina låtar =)

Ses imorgon!

Kram

2009-11-27 @ 12:23:45
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

Klart du inte har råd med konsert när du shoppat loss knasboll!

2009-11-27 @ 20:48:16

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0