Torsdag!

Åååå, kan d vara så, ja d kan d tydligen, jag njuter som bara attan av min kvalitetstid mig själv, men ändå så finns d en liten längtan efter min Fin....

Jag, har idag lr tja idag o idag, kom ju inte hem förrän 18.30, men har sen dess haft Sponge mys, för er som inte vet vad d innebär så är d, en massa avsnitt av grymma serier, mumsiga ostbågar, o fixande av naglarna, hrälig torsdag ;)

Nu har jag just surfat runt på nätet här för o hitta lite inspiration till morron dagens middag, då d e fredag o ska bli fredagsmys, m film o god mat... Jag fick inspiration till att göra ngt som inte gjorts på bra länge, eftersom vissa är lite kräsna vad d gäller vissa saker i mat :p Imon kväll blir d, feta o soltorkad tomat fylld kyckling lindad i parmaskinka, till det kommer d att serveras rostade rotfrukter o vitlöksås, mums så gott, jag längtar redan :D

Nej nu ska jag återgå till såpans värld, allt  verkligen så lätt o underbart där, ok en hel del drama oxå meeeeeeeen....



Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Gurkan

Vi kommer inte ha soltorkad tomat i min del. Det är inget som jag kommer lära mig att gilla tro mig.

Gött då slapp jag köpa ostbågar till dig :)

2009-11-20 @ 06:26:20

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0