To tired to sleep...

Kaos, totalt kaos i mitt huvud, trött som en jag vet inte vad, mkt pluggande igår o ännu mer pluggande idag... I går blev d nio timmar o idag 12, ja hereguuuuud... Alldeles strax så blir d sängen, för imon e d ännu en intesiv dag, upp imon bitti m Goofy o transkribera en intervju vilket kommer ta ca 5 timmar, puuh... Ja sen så ska d springas, o städas o pussas o mysas innan klockan börjar närma sig tid för fin besök... Imon kommer Katten o Roger o leker m mig heeela helgen, skojsigt som attan, imon blir d bowling o kanske nån öl o på lördag, massa ta igen o utgång m JohannaPanna, vi får ju hoppas att vi får d lika skoj som sist, om vi bortser från vissa äventyr ;)

Veckorna går, men ändå står tiden stilla, hur e detta möjligt?!

Sussa sött mina små rumpnissar!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

ja, denna gång behandlar du ditt glas bättre än vad vi gjorde sist... :) ha en kanonhelg! take care och hälsa packet hihi, puss! /h

2009-11-13 @ 12:09:47

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0