The future fells so far away

Just hemkommen, har suttit i skolan m Goofy o pluggat, pluggat har vi men frågan e om vi fått ngt vettigt gjort... Både och skulle jag säga, känns som vi läser o mailar med får inget skrivit på själva arbetet, känns skit men tur e ju iaf att vi tänker lika o fungerar lika så vi vet väl att när väl allt mailade då ja då kommer d hända grejor... Men just nu känns examen väääldigt långt borta d e en hel massa som ska göras tills dess o tiden känns knappt, ååå blir tokig vill bara att allt ska funka men d vill tydligen inte allt....

Ja i övrigt mår jag ju knappast som en prinsessa, har fått mig ngt jävulskap på halsen (å då menar jag ej Goofy lr Fin) kände att jag var tvungen o ge Hanna ett gott skratt :p... Halsontet e nu inte heller bara halsont utan nu även hosta o kli o ont i ögonen, sådär skoj ska ni veta... Lid m mig e allt jag har o säga!!!

Frustartion på en del plan i Sponges liv just nu, inte ok!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

hahahha åh vad du känner min hjärtat!



först skrattade jag åt din kommentar om att det inte var dem... mkt...



sen skrattade jag givetvis åt din kommentar om att du gav mig ett skratt hahaha...



så lyckat! som du. krya nu på dig så du kan skrika tillbaka på långben ;)

2009-11-05 @ 16:56:05
URL: http://tankarmedmigimitten.blogg.se/
Så här skrev: Sponge

Hehhehe, så bra sötiing :) Desamma till dig, hoppas M tar väl hand om dig i helgen!

2009-11-06 @ 09:41:32
Så här skrev: Anonym

he did :)

2009-11-09 @ 19:24:54

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0