Måndag

Idag e d måndag minsann, ja som ni alla vet så går ju en helg alldeles för fort, d e knappt så att man hinner blinka...
Min helg har iaf varit mkt bra, i fredags var d fredagsmys m min Fin, hemmagjord pizza o Johan Falks tredje film i nya ordningen stod på schemat, härligt...I lördags var jag o Fin en sväng på stan, jag fick dock inget shoppat :(  På kvällen vankades d bowling, o vin på Robert´s en mkt trevligt kväll vill jag lova, lite mkt vin för vissa kanske :p Igår så var vi hemma hos Föräldrar o firade Fars Dag, d bjöds på mat o äppelkaka o vi spelade lite spel, mkt trevligt även d :)


Jag hade så mkt mer o blogga om men jag bli galen rent av tokig på detta jäkla tangentbord, kan berätta för er att de flesta stavfelen o missförstånden i detta inlägg beror på just tangentbordet.. Jag har nu suttTrit i 20 min o skrivit ett inlägg som endast borde tagit 5 min pga detta, allt försvinner o skriv fel hit o dit, o mitt tålamod ja ni vet att d e ju verkligen inte det bästa....

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Fin

Akta tangentbordet, inte bli arg på det.

Är ju sbs där ju.

2009-11-09 @ 10:28:54
Så här skrev: Anonym

men det går ju inte att bortse från att du skriver som en kratta.. Hade du fått bestämma så hade det varit något fel med alla tangentbord!

2009-11-09 @ 13:58:52

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0