Live Today, it can be to late tomorrow

Har just haft besök av min partner in crime, hon var ny till stor del, hon var kortklippt, rödhårig o nybliven lägenhetsägare, GRATTIS till dig pluttan :D Hon lyckades nog lugna mig litegrann iaf, o vi ska ta mig fan fixa detta o då pratar jag inte bara om morgondagen, d ska gå o där med basta! Tack för d m Goofy :)

Resten av kvällen består av pluggning o tvättning, guuud så skoj jag ska ha men men, d kommer bli en desto roligare helg om jag nu fixar detta, o jag måste intala mig själv att jag är Sponge idag inte Sponge igår (läs för ett par år sedan).... Men men vi kan alla falla in i gamla mönster ibland d e tur att jag är omgiven av fina människor som vet precis vad som behövs för att lugna Sponge....

Åter till studierna, hoppas ni har en fin kväll!!!


Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Fin

Rökning dödar o ger dig cancer....

Den gör inte så att man klarar tentor.

2009-11-27 @ 07:42:10

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0