I väntans tider..

Ohh, d e ju sannslöst hur snabbt den här dagen gått, jag var la iof ganska så beredd på d...Jag har iaf fått en massa gjort, vi har transkriberat utav bara helsike, sen vart d en joggingtur, storstädning för helgens besök, ja, sen har jag försökt ta hand om mitt stackars utseende som fått lida för att d har vart så mkt o göra i veckan :p Än e inte kvällen slut heller, snart så kommer förhoppningvis Fin hit o äter middag o kollar på sista timmar av Fighting m mig, o sen så kommer Kattten o Roger wiiiiiiii, vi ska bege oss ut på stan för o bowla o dricka öl ikväll i goda vänners lag, skojsigt värre :)

Ja, jag kommer ha en späckad o skoj helg jag, hoppas ni får d samma :)


Åååå jag e glad, äntligen har vi fått ihop sju små rackare, fan så gött, en sten som släppte :)

Ha en finfin fredag kväll!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0