Halloween bilder :)

Jag har ju som alla redan vet inte nån kamera längre, ja jag vet att jag ältar men saknar den...Tur e ju att jag e omgiven av folk m kameror såååå nu ska ni  får se hur läskiga vi var förra helgen :)




En före bild  :)



Förvandling pågår ;)




Porrande m The Creapy Toa man






Festens värdpar :)




Ohhhh, så tjusiga alla var :)





Syskonen Fin ;)


En skojsig kväll var d :)


Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Fin

Ojdå, här tar man sg friheter och lägger upp folk hit o dit som vem som helst i hela världen kan ta del av....(vill ha bilderna sen för övrigt)

2009-11-06 @ 14:46:10
Så här skrev: Goofy

Nu blir jag upprörd på dig Oskar!

2009-11-06 @ 15:06:31
Så här skrev: Ida

Vad snygga vi är =) haha!!!

2009-11-27 @ 12:25:59
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0