Greys is the colour of the day

Jag saknar dig...Jag saknar dig tom väldigt mkt, tryggheten... Kom tillbaka till mig i ny form så skulle mkt kännas bättre och jag skulle få vara vara så, jag precis så som jag vill inte som nu, nej inte alls som nu....


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Fin

Åh så tråkig du är...vet precis vad du syftar på för det var inte riktat mot mig.

Btw, förstår inte hur ni kan skriva så mycket fel i era meningar, (du o ditt gäng)ni som skall lära ut sådant....illa.

2009-11-05 @ 10:38:36
Så här skrev: Sponge

Hmm, uppenbarligen så förstår Mr O inte alls vad d handlar om, men du får ta o berätta vad d var du trodde! BTW så tycker jag jag ej att du ska gnälla på vår stavning, e ju knappast så att vi anstränger oss på FB :p

2009-11-06 @ 09:43:36

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0