Fredag heeela dagen :)

Idag e d fredag minsann, jag började min fredag m att tvätta kl 6, men nu e allt rent o fint igen..... Idag så ska d pluggas utav bara tusan m Goofy, d blir en kortis sväng till stan för att inhandla en cykellampa på Claes Ohlson, har hört att poliserna i Halmstad e på krigstigen vad d gäller lyse nu såååå....

Helgen som kommer, kommer bli skön, alldeles lagom ansträngande då jag ej känner mig helt frisk än...Fredags mys tillsammans m Fin, lördag bowling m Goofys o Co, ett glas vin på Robert´s m systrarna Olofsson och söndagen ska för andra gången spenderas i Småland, har ju ingen egen pappa i närheten så jag ska vara m på ett hörn o fira farsdag för Fins pappa :)

Vad ska du göra för ngt i helgen, berätta en nyfiken Sponge e du rar ;)

Hoppas ni njuter av dagen även om den e grå o trist!


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0