Efter regn kommer skolsken :)

Har suttit o lyssnat på en massa musik, musik som lyssnades på en massa för drygt ett år sen... D slog mig att tänk vad livet tar vändningar som man inte i sin vildaste fantasi kunnat förespå, mitt liv har på ett år förändrats väldigt mkt... Man vet verkligen aldrig vart livet tar en....

För drygt tre år sedan så begav jag mig till Halmstad utan att nånsin besökt staden o utan att känna nån, jag skulle plugga 3.5 år, lr tjaa planen var från början att jag efter tre år skulle flytta tebax upp till Sthlm... Blev d så, nej, jag blev alldeles tokförälskad i staden, mina nya vänskaper,  o som d ser ut idag så kommer jag stanna kvar här... Dessa år har gett mig otroligt mkt, jag hade aldrig i tidigare bott helt ensam, o jag hade aldrig tidigare bott utanför Sthlms området, jag har utvecklats o stärkt mig själv ngt helt otroligt under min tid i Halmstad...Och vet ni att vetskapen av att jag kommer att påbörja mitt "vuxna liv" i Halmstad värmer verkligen hela mig....

Nu ska jag avnjuta mitt vin innan d är dags o göra mig fin inför en härlig kväll tillsammans m systrarna Olofsson!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

bland annat melissa kanske? :P

2009-11-21 @ 21:46:18
URL: http://tankarmedmigimitten.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0