Söndag....

Usch o fy, var riktigt länge sen som jag var bakis, inge skoj alls...Hade det iof väldigt skoj igår, hade till att börja m skoj i min ensamhet, m en flaska rödvin, inte riktigt ok o bli så dragen som jag blev i min ensamhet....Men men, thats life, var iaf på förfest hos Johanna, guuud så fint hon fått det i sin lägenhet, har varit där en gång förut o tjaaa det ser inte ut som det e samma lya...Vi drack vin, snackade skit o roade oss iaf, jag Johanna, Josefine o deras kusin,  mkt skoj :) Sen begav vi oss av till Mårtensson för o dansa o festa natten lång, o det gjorde vi oxå minsann....

Ja, ni e jue mkt väl medvetna om att Sponge har en sjukt usel självdisicplin, o gårdagen var självklart inget undantag...Nej jag gjorde ej allt som jag skulle, blev städat i lägenheten, en promenix, o ett fåtal rader på det sista arbetet....Jag blir verkligen så trött på mig själv, jag vill ju ha sommarlov på tisdag så jag borde jue vara massor m mkt motiverad till o göra klart den nedrans tentan... Men men får fan ta o se till o sätta igång m den ordentligt idag o påbörja tisdagens opponering.....

Solen skiner idag igen, o det skulle bli varmare idag än igår, kul att jag kan njuta av det, men men TISADG, TISDAG då jäklar :)

Nu ska jag snart ta o mata min mage m en bakpotatis, mumsigt, o väldigt billig mat, me like :) Vad brukar ni ha i era bakpotatisar?!  Äter man dem ute på ett fik lr så finns det jue alltid en massa goda rörorn man kan ha i, men hemma brukar det för min del bli, massor m smör, ost, skinka o salt.... Ojoj nu kurrade det till i magen igen, jobbigt att den ska vara inne i ungen så länge, men den som väntar på ngt gott :p

Hoppas ni har/får en kanon dag i solen :D






Over and out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

toka toka toka

jag gillar dig mer än loka

loka är inte så gott

men livet med dig är allt annat än grått

TIHI

2009-05-31 @ 20:05:18
URL: http://bergochdalhanna.bloggie.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0