När natten smyger sig på....

Ja, nu sitter jag här i min ensamhet o tvättar....Ja asså  för er som nu fick en bild i huvudet av att jag likt en katt lr hund  sitter o slickar på mig själv vill ja bara säga NEJ slå gensat bort den tanken ur huvudet....Jag väntar alltså på att min tvätt ska bli klar...Asså ibland så känns det som om jag tvättar sönder mina kläder, kanske jag oxå gör...Förhoppningsvis tvättar nii oxå era trosor o strumpor efter att ni använt dem en gång, men det har kommit till min kännedom att det inte är så vanligt att man efter varje gång man använt en t-shirt lr ett linne tvättar det, det gör iaf jag, kan jue kanske egentligen inte vara så bra för kläderna men där e iaf svaret på att det känns som jag JÄMT tvättar....

Det e verkligen helt otroligt klockan e nu nästan 23 o det e än inte helt mörkt ute, det e väl underbart...Hoppas ni tar väl tillvara på dessa ljusa tider mina kära små rumpnissar för ljus e verkligen inte ngt vi får för mkt av i detta avlånga land...

Imon e det fredag minsann, en bra fredag en fredag som lilla Sponge längtart efter...Det ska nämligen bli 19 grader o strålande sol imon, ja det har SMHI sagt o det finns nog inget som gör mig så lycklig som värme o sol....Ja det e jue ej bara för att det ska bli fint väder som jag längtat efter fredagen...Nej hör nu på go vänner så ska jag för er berätta, vad den...Nej nej nej trams trams trams....Ja imon så ska jag åka på utförsäljning av möbler m mina fina Johanna hon ska shoppa sig ett vardagsrumbord till sin nya lya :) O efter det ska jag spendera ett par timmar i P-parken m en Stövel o inte vilken stövel som helst utan skitstöveln Hanna, fy vad underbart vi ska ha :) Och sist men inte minst ska kvällen spnderas m en fin en, middag o mys ska det bli, det e lycka det, alltså inte bara kvällen utan HELA dagen...Imon blir en bra dag för Sponge, hoppas ni får en lika underbar fredag som mig :)

Nu ska jag bege mig till stugan igen, men sov så sött alla fina!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

Efter regn (torsdag) kommer solsken (fredag) :D

2009-05-28 @ 23:15:23
URL: http://bergochdalhanna.bloggie.se
Så här skrev: Hanna

ja men du skulle inte satsa långt, du skulle ju satsa HÖGT! ditt fel ;)

2009-05-28 @ 23:31:34
URL: http://bergochdalhanna.bloggie.se
Så här skrev: Lisa

Im happy for you!

2009-05-29 @ 16:59:22
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0