Lördag=23 grader!

Just hemkommen, har haft en trevlig fredagkväll o lördag so far :) Det e verkligen kalasväder ute hur underbart som helst....Frågan e bara hur jag ska spendera denna dagen, finns inte en kotte som kan lr har tid o njuta av solen m mig idag...Jag e inte direkt typen som gilder ner till P-parken o lägger mig o gottar mig HELT ensam nej nej det är för prinsamt hade jag haft ngt som gick att plugga i solen hade det kanske vart lättare men det har jag jue inte, trist trist.... Ja vad ska jag då gör a idag, blir nog så att det blir en promenix längs Nissan, städ av lägenheten o plugg som borde påbörjats för flera dagar sen, sen kanske jag tom tar min en cykeltur ner till Östra stranden o äter en glass, slutligen så ska ju kvällen iaf spederas m de bästa systrarna Olofsson, förfest o invignig av Johannas nya lya, o sen utgång...Ska blir så spännade o se hur hon fått det, som det har jobbats m lägenheten heeeela våren.....

Ja detta kan nog bli en bra dag trots att jag inte får spendera varenda minut i solen, kommer känns hur gött som helst m en ren lägenhet o att vara igång m den sista examinationuppgiften innan sommaren...

TISDAG=SOMMARLOV!

Nej nu e det dags att påbörja dagen, ha en strålande lördag mina fina små rumpmnissar!







Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

haha... du är för fin vännen... glöm inte blogga om din lördagkväll :D mohahah

2009-05-30 @ 20:54:35
URL: http://bergochdalhanna.bloggie.se
Så här skrev: Lisa

hehe och lördagen fortsatte inte så värst bra? men slutade destop bättre hoppas jag!

2009-05-30 @ 21:50:47
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

se nu till att plugga som in i bomben idag och imorn så att vi kan ha sommarlov ihop!!

2009-05-31 @ 09:04:37
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0