Äntligen fredag :)

Nu är fredagen här, o den börjades för Sponge m en löprunda runt Nissan, den rutten e verkligen tjusig...Så mkt grönska o djurliv, fantastiskt...En riktigt bra start på dagen, det e oxå klarblå himmel ute o strålande sol, det hanldar om inställning men det känns i hela magen att detta kommer bli en kanon dag! Vad ska ni hitta på för skoj idag då? Eller för den delen i helgen för den e jue här....Hoppas iaf att ni njuter riktigt ordentligt av det kalsväder som dagen bjuder på...

Nu ska jag ta o äta upp min frukost för att sen bege mig bort till Johanna o vidare på outlet, trevligt värre :)

Ha en kalasdag mina små rumpnissar!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

wiie. me like att du är back in buisness!

2009-05-29 @ 17:00:04
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0