Underbara Tisdag!

Underbar, strålande, fantastik är vad denna tisdag varit, har nog vart 25-30 grader o jag har tillsammans med Hanna o Gustav spenderat heeela dagen på stranden.....Mycket trevligt har vi haft, jag har pluggat en massa o ettag kändes det nästan som dem lärt sig mer än vad jag gjorde...Tänkte bjuda er på en liten konversation som utspelande sig.....

Sandra HÖGT O TYDLIGT: Convallaria majlis, Liljeconvalj...

Sandra HÖGT o TYDLIGT: Convallaria Majlis, Liljekonvalj, Convallaria Majlis, Liljeconvalj, CONVALLARIA MAJLIS, LILJECONVALJJJJJJJJJJJJJJJ......

Hanna: Du, hur gör du egentligen när du e hemma, säger du det högt då m?! (Tror att det var en pik, hon o Gustav tyckte nog att det var mindre skoj o höra ALLA växter o deras namn)

Sandra: Ja det är väl klart jag gör, annars lär jag mig  inte..... Typ som när man sjuttielva gånger säger högt "Jag stängde av spisen, jag stängde av spisen, JAG STÄNGDE AV SPISEN" ja då vet man ju att man gjort det....

Hanna o Gustav: Hahahah, men det e la inte samma sak...

Alltså nu kom Hanna o störde mig mitt i det som jag skulle skriva som för er skulle vara roligt men lyckades jag inte förmedla det roliga.....Tycker inte du att man lär sig bättre när man säger saker högt, tror du att det är som en fix ide?! Ja, vi har iaf haft en himla mysig dag o det har vart många skratt speciellt av mig o Gustav ÅT Hanna som tramsat som aldrig förr.....

Hmmm, så till gårdagen, det var kalas, riktigt skoj hade jag....Så trevligt m förfest i en stuga så man kan sitta i gräset o njuta av vänners sällskap, sol o vin samtidigt som man har tillgång till alla bekvämligheter :p Jag hade ju aldrig vart på Leffes innan gillar lokalen, lite utomlands känsla o en massa folk, dock sjukt dåligt musik men men.....Vi sov ju kvar i stugan så det blev frukost på altanen o massa mys, åååå det får mig o längta hem....Gå ut o sätta sig i mamma o pappas trädgård o bara njuta av sommar o frihet, fyfan snaaart så e det dags, längtan e ganska så väldigt stor.....

Imon e det onsdag, onsdag tur att jag haft fullt upp hela veckan så jag inte suttit o tänkt på vad för spännade som väntar mig onsdag kväll, jag e sjukt nyfiken o ännu mer förväntasfull, inte för att jag har några höga krav, nej mest för att jag tycker det är trevligt m överaskningar speciellt när dem ska delas m en fin en....Ler ja , jag ler, fina du får mig o le......
Imon kväll kommer oxå min kära Stora Lillebro, han o två vänner ska våldgästa mig o min stora lägenhet tills på lördag...Ska bli kanon skoj minsann, o eftersom det ska vara sol heeela veckan finns det ju massa skoj vi kan hitta på. Dock kommer jag nog redan efter första natten få lite små panik över o dela lya m tre pers...Men men Hanna har ju sagt att kan jag sova där nån natt o sen tänkte jag att jag kunde ta o bjuda in mig en natt hos fin....Nej skämt o sido vi ska ju ej spendera så mkt tid i lägenheten så det ska någ gå kanon...

Nej fy o usch, jag e riktigt trött o detta blev ett riktigt trist o lååångt inlägg så nu återgår jag till mina växter i stället!

Sussa sött mina fina små rumpnissar!!!


Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

woho :D vilket långt och fint inlägg! hehe



klart du lär dig av att säga högt!!! då får du ju inte bara läsa det, utan också höra det :)

2009-06-23 @ 23:24:49
URL: http://bergochdalhanna.bloggie.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0