The things you do...

Sitter här o försöker knåpa det sista på engelska artikeln som ska vara inne imon, går sådär måste jag säga tankarna e nån helt annan stanns så det e svårt o fokusera... Men men jag får la kliva upp i ottan imon annars o skriva klart det sista innan det är dags att bege sig av till Aleskogen för exkution, ska bli skoj för imon ska det vara sol o då känns det jue betydligt roligare o vara ute vill jag lova... Ja, det är vad som ska göras imon, exkution, sen plugg av arter, en promenix eventuellt en sväng på stan var ju massa m rea när jag var inne m Hanna i fredags men då hade jag ju inga pengar o shoppa för så blidde inget flådigt som fick följa m mig hem, men kanske kanske kan jag tröst shoppa mig ngt fint imon...

Räddsla, panik o ånger ngt som inte e så skoj men men life is a bitch, hoppas på att Goofys kloka ord stämmer.....

Sussa sött mina fina små rumpnissar så hörs vi imon!


Over and Out!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0