Strålande vecka 26 :)

Jaaa, som ni nog märkt har jag haft fullt upp heeeela midsommarhelgen o verkligen inte haft tid lr lust till o blogga men nu kommer en liten update om allt skoj som hänt o allt skoj som kommer o hända denna veckan :)

I torsdags var det ju uteservering m några av mina fina, kollade på folk o snackande skit hur trevligt som helst! I fredags var det ju självaset midsommar oxå, slapp regn men det var inte så vidare värst fint väder men jag umgicks o andra sidan m fina vänner så det värmde mig ;) Var hemma hos Hanna o Johan i deras nya lägenhet o åt en massa god mat, spelade spel o njöt....Lördagen gick även den i goda vänners o alkoholens tecken, utgång o mys :p Ja, varse Katten för den korta Updaten e la bara du som inte vet vad jag gjort ihelgen :p

För övrigt så e jag nu oxå inte längre orolig o analyserar, nej nu känner jag bara en massa tramserier o lycka, underbara känsla...

I veckan har jag massor m skoj att se fram emot, det är tänkt att min bror ska komma ner o även Kristian från GBG, men känner jag dem båda rätt så kommer detta kanske inte ske, typiskt dem men men jag får ju iaf träffa dem båda snart o kommer dem så kommer det ju bli kalasskoj!!! Ikväll vaknas det fest o första måndagsklubben det blir förfest o trevligheter i Hannas stuga, o vet ni vad, det e underbart väder ute så det ska bli hur härligt som helst.... Eftersom det ska bli massor m sol i veckan oxå  kommer jag ju självklart spendera en hel del tid i den, p-parken o på straden, ååååå bara tanken får mig att le ;) Och jaaaaa just d på onsdag har jag ngt som jag inte riktigt vet än vad det är o se fram emot, men jag väntar m spänning, jag e ju som ni vet sjukt nyfiken så lite jobbigt e det, men den som väntar på ngt gott......:p Lördag oxå, ja lördag då ska jag få njuta av skön sång  o girtarr spelanade, som jag väntat känns nästan som en hel evighet, mmmm en fin än m många fina kvaliteter inte illa :D

Ja, får la se hur mkt bloggande det kommer o bli i veckan eftersom solen e här o jag kommer att ha fullt upp men men ngt inlägg kanske jag lyckas bjuda på om ni har tur.....


Ha en alldeles alldels underbar veta mina små rumpnissar o njut så mkr ni bara kna, life is good :)

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

ja gillar min glada sponge!

2009-06-22 @ 19:27:45
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0