Sommar & Sol...

Vilken underbar överaskning jag fick dela m fin igår....Grötvik, ja det är ett ställe här i Halmstad som är såååå vackert, helt sjukt att jag bott här i tre år o aldrig varit där ute, kommer definitivt ske fler gånger....Det var som om västkusten mötte Sthlms skärgård o en sån utsikt, vi satt uppe på en klippa m finfin utsikt....Ja, hela kvällen igår kändes nästan som tagen ur en film, ja utan att överdriva det kändes nästan som om det inte var på riktigt men jupp det var det minsann, lyckans mig :D Fin hade gjort en mumsig picknick som vi smaskade på i solen, sen ja ni seeeen så bjöd fin på sig själv som aldrig förr, han hade m sig sin gitarr o den spelandes det på samtidigt som han sjung, lycka som jag väntat  :) 

   


Ser ni så vackert det är, hade några andra fina bilder oxå men e rädd för att dom inte skulle uppskattas av alla om jag la ut dom :p

Jaha, igår kom ju min kära Stora Lillebro oxå, vi satt ut en sväng igår kväll o snacka skit o drack öl, mysigt värre ;) Ikväll så vankas det grillning, kubb spel, alkohol tillsammans m en salig balnding människor ska bli spännade o se hur det går :p Hahhah, klart att vi kommer ha skoj men de är en bunt väldigt olika folk som ska vara m, men solen gör ju alla goa o gla sååååååååå....

Hmmm, jag e lite nervös över en sak, inte kul alls, varför vara nervös, jag e ju en grym människa så det e klart det kommer gå bra lr?! Usch nej ingen ide att analysera men jag e ju jag så det e svårt att låta bli...

Nej ni nu skriker min mage så jag får nog allt ta o mata den m en banan,  hoppas ni njuter allt vad ni kan av sommaren o solen :)

Over and Out!!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

dåligt av dig att utelämna den viktigaste om vad som hände där på er egna lilla klippa era små snuskisar!

2009-06-27 @ 07:38:26
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0